Le Figaro: განსხვავება გადახედვებს შორის

13 ბაიტი წაიშალა ,  10 წლის წინ
არ არის რედაქტირების რეზიუმე
[[1866|1866 წლიდან გამოდის ყოველდღიურად]]. [[2005|2005 წლისთვის]] ფაზეთის ტირაჟი შეადგენდა 340 ათას ეგზემპლარს.
 
[[1975|1975 წელს]] გაზეთი იყიდა [[რობერ ერსანი|რობერ ერსანმა]]. [[1999|1999 წელს]] ამერიკულმა საინვესტიციო ფონდმა [[Carlyle Group]]-მა იყიდა გაზეთის 40 %, რომელიც გაყიდა [[2003|2003 წელს]]. [[2004|2004 წლიდან]] გაზეთი ეკუთვნის კონსერვატიულ პოლიტიკოს მილიარდერს [[სეჟსერჟ დასო]]ს. ერთ-ერთ ინტერვიუში დასომ განაცხადა, რომ «გაზეთებმა უნდა გაავრცელონ სათი აზრები».
 
ითვლება, რომ გაზეთი არის მთავრობისა, და ზოგადად მემარჯვენე პარტიების მთავარი რუპორი. ამისთვის ფიგარო ხშირად ხდება «[[Liberation]]», «Marianne» და სხვა მემარცხენე პარტიების კრიტიკა.<ref name="Plus fort que la Pravda : Le Figaro censure Poutine">http://www.inosmi.ru/translation/244098.html უფრო ძლიერი ვიდრე «პრავდა»: ფიგარომ დააცენზურა პუტინი («Marianne»,საფრანგეთი, 18 სექტემბერი 2008).</ref>
* [http://visualiseur.bnf.fr/ark:/12148/cb34355551z/date 1826 წლიდან 1942 წლამდე არქივი]
 
{{ესკიზი-პრესა}}
 
[[კატეგორია:საფრანგეთის გაზეთები]]